Serviciul Administrativ

Atribuții

  • Implementarea contractelor de servicii și /sau produse pentru întreținerea și repararea mijloacelor de transport auto, aflate în utilizarea CESTRIN, achiziția de vehicule și echipamente specifice CESTRIN, asigură întocmirea documentațiilor necesare din punct de vedere tehnic, financiar și administrativ, după caz;
  • Asigurarea, prin personalul său, în caz de necesitate, a transportului echipamentelor, probelor prelevate de laboratorul de drumuri, a transportului de personal și a altor activităţi specifice CESTRIN;
  • Distribuirea și urmărirea asigurărilor de răspundere civilă RCA pentru mijloacele de transport auto, aflate în utilizarea CESTRIN;
  • Distribuirea cardurilor de combustibil și urmărirea alimentării cu carburanți a mijloacelor de transport auto, aflate în utilizarea CESTRIN;
  • Întreținerea și repararea parcului auto, aflat în utilizarea CESTRIN, asigurarea efectuării inspecției tehnice periodice (ITP);
  • Inventarierea specifică a mijloacelor de transport auto, aflate în utilizarea CESTRIN;
  • Monitorizarea permanentă a stării de funcţionare a vehiculelor, realizată prin revizii periodice şi inspecţii tehnice periodice;
  • Realizarea demersurilor necesare contractării de servicii de reparare şi întreţinere a parcului auto;
  • Urmărirea valabilităţii poliţelor RCA şi asigurarea continuităţii acestora, prin încheierea unor noi poliţe;
  • Instruirea periodică a personalului din cadrul Biroului GPA, cu privire la modificările legislaţiei rutiere, noutăţi în materie de mecanică auto şi echipamente;
  • Identificarea şi reducerea riscurilor specifice parcului auto şi a evenimentelor neprevăzute;
  • Asigurarea întreţinerii conform normativelor şi reglementărilor în vigoare a tuturor clădirilor CESTRIN;
  • Elaborarea propunerilor privind necesarul de resurse financiare pentru achizițiile de produse și servicii necesare administrării CESTRIN;
  • Implementarea contractelor de achiziţie publică de produse și / sau servicii din punct de vedere tehnic, financiar și administrativ;
  • Realizarea formalităţilor privind încheierea şi derularea contractelor de achiziţie publică, în colaborare cu structurile specializate din CESTRIN, pentru realizarea obiectivelor specifice de activitate;
  • Elaborarea documentaţiei privind impozitele și taxele locale aferente clădirii proprietate CESTRIN;
  • Efectuarea lucrărilor de curățenie în spațiile în care îşi desfășoară activitatea salariații;
  • Menţinerea bunei funcţionări a tuturor dotărilor CESTRIN, prin asigurarea cu materiale de întreţinere şi piese de schimb.