Compartimentul Casierie, Evidență Gestiune și Arhivă
Atribuții
Efectuarea operaţiunilor de încasări şi plăţi în numerar de casier şi în anumite cazuri exprese de către persoanele împuternicite de conducătorul unităţii, conform legislaţiei aplicabile şi procedurilor interne.
Asigurarea evidenţei primare de gestiune;
Gestionarea materialelor şi obiectelor de inventar din CESTRIN;
Efectuarea inventarierii activelor deţinute de CESTRIN;
Evidenţa şi actualizarea patrimoniului aflat în administrarea CESTRIN.
Asigurarea organizării activităţii de selecţionare a documentelor arhivistice;
Asistenţa și îndrumarea compartimentelor funcţionale ale CESTRIN privind arhivarea unităților arhivistice;
Verificarea şi preluarea de la compartimente, pe bază de inventare, a dosarelor constituite; întocmirea inventarelor pentru documentele fără evidenţă, aflate în depozitul de arhivă;
Ordonarea unităţilor arhivistice create de către compartimentele funcţionale pe ani şi pe termene de păstrare în arhiva CESTRIN şi refacerea inventarelor conform Legii Arhivelor Naţionale;
Iniţierea, elaborarea, organizarea activităţii de întocmire a nomenclatorului arhivistic al CESTRIN;
Urmărirea modului de aplicare a nomenclatorului la constituirea dosarelor;
Asigurarea evidenţei tuturor documentelor intrate şi ieşite din depozitul de arhivă, pe baza registrului de evidenţă curentă;
Convocarea comisiei în vederea analizării dosarelor cu termene de păstrare expirate şi care, în principiu, pot fi propuse pentru eliminare ca fiind nefolositoare; întocmirea formelor prevăzute de lege pentru confirmarea lucrării de către Arhivele Naţionale; asigurarea predării integrale a arhivei selecţionate la unităţile de recuperare;
Păstrarea și asigurarea integrității unităților arhivistice ale CESTRIN;
Funcționarea comisiei de selecționare a unităților arhivistice constituită la nivel de CESTRIN;
Gestionarea procedurilor privind arhivarea documentelor neclasificate;
Coordonarea activităţii de arhivare a documentelor la nivelul CESTRIN;
Inventarierea documentelor, alcătuirea fondului arhivistic, elaborarea şi gestionarea nomenclatorului arhivistic al CESTRIN, legarea documentelor în vederea includerii în fondul arhivistic, organizarea depozitelor de arhivă, securizarea documentelor, selecţionarea şi casarea documentelor.