Compartimentul Casierie, Evidență Gestiune și Arhivă

Atribuții

  • Efectuarea operaţiunilor de încasări şi plăţi în numerar de casier şi în anumite cazuri exprese de către persoanele împuternicite de conducătorul unităţii, conform legislaţiei aplicabile şi procedurilor interne.
  • Asigurarea evidenţei primare de gestiune;
  • Gestionarea materialelor şi obiectelor de inventar din CESTRIN;
  • Efectuarea inventarierii activelor deţinute de CESTRIN;
  • Evidenţa şi actualizarea patrimoniului aflat în administrarea CESTRIN.
  • Asigurarea organizării activităţii de selecţionare a documentelor arhivistice;
  • Asistenţa și îndrumarea compartimentelor funcţionale ale CESTRIN privind arhivarea unităților arhivistice;
  • Verificarea şi preluarea de la compartimente, pe bază de inventare, a dosarelor constituite; întocmirea inventarelor pentru documentele fără evidenţă, aflate în depozitul de arhivă;
  • Ordonarea unităţilor arhivistice create de către compartimentele funcţionale pe ani şi pe termene de păstrare în arhiva CESTRIN şi refacerea inventarelor conform Legii Arhivelor Naţionale;
  • Iniţierea, elaborarea, organizarea activităţii de întocmire a nomenclatorului arhivistic al CESTRIN;
  • Urmărirea modului de aplicare a nomenclatorului la constituirea dosarelor;
  • Asigurarea evidenţei tuturor documentelor intrate şi ieşite din depozitul de arhivă, pe baza registrului de evidenţă curentă;
  • Convocarea comisiei în vederea analizării dosarelor cu termene de păstrare expirate şi care, în principiu, pot fi propuse pentru eliminare ca fiind nefolositoare; întocmirea formelor prevăzute de lege pentru confirmarea lucrării de către Arhivele Naţionale; asigurarea predării integrale a arhivei selecţionate la unităţile de recuperare;
  • Păstrarea și asigurarea integrității unităților arhivistice ale CESTRIN;
  • Funcționarea comisiei de selecționare a unităților arhivistice constituită la nivel de CESTRIN;
  • Gestionarea procedurilor privind arhivarea documentelor neclasificate;
  • Coordonarea activităţii de arhivare a documentelor la nivelul CESTRIN;
  • Inventarierea documentelor, alcătuirea fondului arhivistic, elaborarea şi gestionarea nomenclatorului arhivistic al CESTRIN, legarea documentelor în vederea includerii în fondul arhivistic, organizarea depozitelor de arhivă, securizarea documentelor, selecţionarea şi casarea documentelor.