Serviciul Economic Financiar Contabilitate

Atribuții

  • Înregistrarea cronologică și sistematică a datelor, prelucrarea și păstrarea acestora pentru a putea răspunde eventualelor cerințe ale C.N.A.I.R. S.A. sau a organelor externe de control
  • Întocmirea și verificarea balanțelor contabile lunare pentru activitatea de întreținere și activitatea de investiții;
  • Întocmirea declarațiilor fiscale ce țin de competența subunității;
  • Verificarea evidenței scriptice cu cea faptică prin verificări periodice;
  • Întocmirea registrelor de contabilitate obligatorii;
  • Efectuarea viramentelor bancare din toate sursele de finanțare și actualizarea evidențelorcu privire la acestea;
  • Actualizarea evidenței extracontabile ,,ROGOP” privind facturile intrate în CESTRIN;
  • Actualizarea evidenței extracontabile privind avansurile acordate salariaților prin casierie, verificarea și avizarea deconturilor de cheltuieli interne;
  • Actualizarea evidenței extracontabile a obligațiilor de plată precum și a soldurilor bancare;
  • Întocmirea solicitărilor de fonduri de la C.N.A.I.R. în vederea efectuării unor plăți-furnizori;
  • Emiterea facturilor către clienți și urmărirea încasării acestora;
  • Întocmește documentele privind aprobarea, modificarea, autentificarea, prelungirea, eliberarea și executarea garanțiilor aferente contractelor C.N.A.I.R. S.A. prin CESTRIN;
  • Asigurarea măsurilor pentru recuperarea creanțelor înregistrate la CESTRIN;
  • Întocmirea rapoartelor cu caracter financiar privind prevederile bugetare;
  • Elaborarea programului de lucrări conform propunerilor structurilor funcţionale;
  • Elaborarea pentru CESTRIN a “Limitelor de cheltuieli” pentru activitatea de întreținere pe indicative, prestații/subprestații și alte surse de finanțare, conform prevederilor bugetare alocate;
  • Întocmirea și raportarea realizărilor aferente activității de întreținere;
  • Asigură informații cu privire la realizarea bugetului de venituri și cheltuieli al CESTRIN;
  • Asigura informații cu privire la realizarea investițiilor;
  • Întocmirea şi raportarea realizărilor aferente investițiilor, separat pe surse de finanţare;
  • Elaborarea fundamentării propunerii Proiectului bugetului de venituri și cheltuieli al CESTRIN;
  • Evidența prevederilor bugetare anuale și a realizării acestora pe tipuri de activități, conform surselor de finanțare;
  • Elaborarea de rapoarte, sinteze și statistici referitoare la prevederile bugetare și realizarea acestora;
  • Efectuarea operaţiunilor de încasări şi plăţi în numerar de casier şi în anumite cazuri exprese de către persoanele împuternicite de conducătorul unităţii, conform legislaţiei aplicabile şi procedurilor interne.
  • Asigurarea evidenţei primare de gestiune;
  • Gestionarea materialelor şi obiectelor de inventar din CESTRIN;
  • Efectuarea inventarierii activelor deţinute de CESTRIN;
  • Evidenţa şi actualizarea patrimoniului aflat în administrarea CESTRIN;
  • Asigurarea organizării activităţii de selecţionare a documentelor arhivistice;
  • Asistenţa și îndrumarea compartimentelor funcţionale ale CESTRIN privind arhivarea unităților arhivistice;
  • Verificarea şi preluarea de la compartimente, pe bază de inventare, a dosarelor constituite; întocmirea inventarelor pentru documentele fără evidenţă, aflate în depozitul de arhivă;
  • Ordonarea unităţilor arhivistice create de către compartimentele funcţionale pe ani şi pe termene de păstrare în arhiva CESTRIN şi refacerea inventarelor conform Legii Arhivelor Naţionale;
  • Iniţierea, elaborarea, organizarea activităţii de întocmire a nomenclatorului arhivistic al CESTRIN;
  • Urmărirea modului de aplicare a nomenclatorului la constituirea dosarelor;
  • Asigurarea evidenţei tuturor documentelor intrate şi ieşite din depozitul de arhivă, pe baza registrului de evidenţă curentă;
  • Convocarea comisiei în vederea analizării dosarelor cu termene de păstrare expirate şi care, în principiu, pot fi propuse pentru eliminare ca fiind nefolositoare; întocmirea formelor prevăzute de lege pentru confirmarea lucrării de către Arhivele Naţionale; asigurarea predării integrale a arhivei selecţionate la unităţile de recuperare;
  • Păstrarea și asigurarea integrității unităților arhivistice ale CESTRIN;
  • Funcționarea comisiei de selecționare a unităților arhivistice constituită la nivel de CESTRIN;
  • Gestionarea procedurilor privind arhivarea documentelor neclasificate;
  • Coordonarea activităţii de arhivare a documentelor la nivelul CESTRIN;
  • Inventarierea documentelor, alcătuirea fondului arhivistic, elaborarea şi gestionarea nomenclatorului arhivistic al CESTRIN, legarea documentelor în vederea includerii în fondul arhivistic, organizarea depozitelor de arhivă, securizarea documentelor, selecţionarea şi casarea documentelor.