Efectuarea calculului salarial pe baza pontajului, pentru fiecare salariat, al concediilor medicale sau de odihnă, precum și evidența acestora, conform reglementărilor legale în vigoare;
Generarea și transmiterea automată a fișierelor specifice fiecărei bănci în vederea plății salariilor;
Monitorizarea cheltuielilor lunare cu evidențierea sumelor și raportarea situațiilor fondului de salarii lunar;
Raportare lunară privind numărul de posturi ocupate și fondul de salarii realizat;
Întocmirea și transmiterea declarațiilor fiscale: Declarația Fiscală 100, Declarația Fiscală 112, Declarația Fiscală 205 și a declarațiilor rectificative aferente;
Eliberarea, la cererea salariaților, a adeverințelor prin care se confirmă plata contribuției privind asigurările sociale de sănătate și /sau drepturi salariale realizate (adeverința de venit, adeverința în care se detaliază venitul brut, venit impozabil realizat și impozitul reținut lunar etc.).
Generarea rapoartelor speciale (situații tichete, generare comandă tichete de masă, centralizator tichete returnate, recapitulații privind stocul de tichete, etc.).