Compartimentul Salarizare

Atribuții

  • Efectuarea calculului salarial pe baza pontajului, pentru fiecare salariat, al concediilor medicale sau de odihnă, precum și evidența acestora, conform reglementărilor legale în vigoare;
  • Generarea și transmiterea automată a fișierelor specifice fiecărei bănci în vederea plății salariilor;
  • Monitorizarea cheltuielilor lunare cu evidențierea sumelor și raportarea situațiilor fondului de salarii lunar;
  • Raportare lunară privind numărul de posturi ocupate și fondul de salarii realizat;
  • Întocmirea și transmiterea declarațiilor fiscale: Declarația Fiscală 100, Declarația Fiscală 112, Declarația Fiscală 205 și a declarațiilor rectificative aferente;
  • Eliberarea, la cererea salariaților, a adeverințelor prin care se confirmă plata contribuției privind asigurările sociale de sănătate și /sau drepturi salariale realizate (adeverința de venit, adeverința în care se detaliază venitul brut, venit impozabil realizat și impozitul reținut lunar etc.).
  • Generarea rapoartelor speciale (situații tichete, generare comandă tichete de masă, centralizator tichete returnate, recapitulații privind stocul de tichete, etc.).